ျပည္တြင္းျပည္ပမွာရွိေသာ ျမန္မာတိုင္းရင္းသား ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာျပီးေခတ္မီဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေသာ စည္းကမ္းျပည့္၀သည့္ ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံေတာ္သစ္တည္ေဆာက္ရာမွာ မိမိအခန္းက႑အလိုက္ တာ၀န္ေက်စြား၊ စည္းလံုးညီညြတ္စြာ လက္တြဲေဆာင္ရြက္ၾကပါစို႕

Friday, May 18, 2012

အခ်စ္ဦးေမာင္ ့ထံ



From : ရႊန္းလဲ့ေဝ

ခ်စ္ရပါေသာေမာင္ .......

ရင္နဲ ့အမ်ွခ်စ္ခဲ ့ရလို ့

အမ်ိဳးဂုဏ္ေတာင္ မေစာင့္နုိင္ပဲ

ရွင္နဲ ့က်မေပါင္းဖက္ခဲ ့ရတာပါေမာင္

ေနာင္လာမဲ ့အနာဂါတ္အတြက္

က်မရဲ ့မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြအေရး

မေတြးမိခဲ့လို႔ အခုဆို ေဖေဖ့ရဲ႕ မ်ိဳးဆက္လည္း ပ်က္ရအပါၿပီေမာင္....

ေမာင္ ့ေဘးမွာေဆးေပးမီးယူ၊ ၾကင္နာယုယ

ျပဳစု အသံုးေတာ္ခံခဲ့တာ

အသက္ ၄၃ ႏွစ္ ထိပါေမာင္....

ေနာင္တဆိုတာ......

ေနာင္မွရနိုင္တာမွန္ေပမဲ ့

က်မကေတာ ့မ်ိဳးဆက္ပ်က္သြားတဲ့

အေရးတြက္

ၿဗိတိသွ်တို႔ ေၾကာင့္ အသက္ကိုေတာင္ေပးဆက္ခဲ့ဖူးသူ

အေဘး ဘိုမင္းေရာင္နဲ႔ အေဖ ေအာင္ဆန္းတို႔ ကို ေက်ာေပးကာ

ေရေျမျခားျပီး ေမာင္ ့အနား မွာ ျပဳစု နုရြ ေပးခဲ့တာကို

ေက်နပ္ေပးပါ ေမာင္........

က်မမွာလည္း........

နွလံုးသားနဲ ့လူပါေမာင္ အိမ္ေထာင္တာ၀န္ေတြ

ေက်ပြန္ေစျခင္သလို ယူထားတဲ့ ေယာက်္ားကို သာယာမႈ အျပည့္ေပးခ်င္တဲ့အျပင္

သားေတြ သမီးေတြလည္း ဒီထက္မက ေမြးေပးခ်င္ပါတယ္ ေမာင္.........



ဒါေပမဲ ့ေမာင္ရယ္........

အမ်ဳိးဂုဏ္နဲ ့ ႏွလံုးသားအလို

ဘာကိုပိုခ်စ္ရမလည္း

က်မခြဲျခားနားလည္ရမယ္ေမာင္

ဒါေပမယ့္ အမ်ိဳးဂုဏ္ ကို က်မ စြန္႔ရဲပါတယ္

ေမာင့္ကိုေတာ့ ၿမဲၿမဲဆုတ္ထားမယ္ ေမာင္...

အေရာက္မလွမ္းနိုင္ခဲ ့တဲ ့

က်မအေဖရဲ ့အေႀကြးကို

က်မ ခႏၶာကိုယ္ ကို ပင္စေတးျပီး

က်မေပးဆပ္ရမယ္ေမာင္.........

ၿဗိတိသွ်နဲ႔ ျမန္မာတို႔ ရန္ညိဳးေတြ ေက်ဖို႔ေလ..

အေဖေအာင္ဆန္းကို........

ျပည္သူေတြလြမ္းခဲ ့ရသလို

မ်ိဳးမေစာင့္တဲ့ သမီးစုႀကည္ဆိုတာ

ျပည္သူေတြ မုန္းေနၾကမယ္ဆိုတာ နားလည္ပါတယ္ေမာင္

အတိတ္ေတြဘယ္ေလာက္မေကာင္းေကာင္း

ေျပာင္းလည္းမွဳေတြနဲ ့က်မက်ဳိးစားရင္း

ေဂြးေစ့ ကင္ဆာနဲ႔ နိုးႀကားနိုင္ျခင္းမရွိေတာ ့တဲ ့ေမာင္ ့ကို

နိုးထ ေအာင္ က်မ အၿမဲ ျပဳစုခဲ့တာကို က်မ သတိရမိတယ္ ေမာင္...

က်မ အခု အလွဴအတန္းေတြ အမ်ားႀကီးလုပ္ေနတယ္

ရက္ရက္ေရာေရာ ေပးကမ္းေနတယ္ေလ

ေစတနာရွိလို႔ မဟုတ္ဘူးေမာင္....

ေမာင္ သာဓု ေခၚနုိင္ဖို႔... ေမာင့္အတြက္ လုပ္ေနတာပါ...

ေရာက္ရာဘ၀မွ က်မျပဳသမ်ွ

ကုသလဒါနအလွဴေတြ

ေမာင္သာဓုေခၚနိုင္ပါေစေသာ္........................

No comments:

Post a Comment