ျပည္တြင္းျပည္ပမွာရွိေသာ ျမန္မာတိုင္းရင္းသား ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမအားလံုး ေအးခ်မ္းသာယာျပီးေခတ္မီဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေသာ စည္းကမ္းျပည့္၀သည့္ ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံေတာ္သစ္တည္ေဆာက္ရာမွာ မိမိအခန္းက႑အလိုက္ တာ၀န္ေက်စြား၊ စည္းလံုးညီညြတ္စြာ လက္တြဲေဆာင္ရြက္ၾကပါစို႕

Saturday, April 28, 2012

က်မ္းကိ်န္စာသား ၿပင္ခုိင္းသူေတြ ငတံုး မ်ားသို႔



From : Zwe Thet

I will support to defence of the constitution. ( အေမရီကန္ လႊတ္ေတာ္ ရဲ့ က်မ္းက်ိန္စာသား)
I will defence of the basic law. (ဂ်ာမဏီလႊတ္ေတာ္ရဲ့ က်မ္းက်ိန္ စာသား)
ႈႈI will protect of the National Charter. (ဂ်ပန္ ႏုိင္ငံ ရဲ့ က်မ္းက်ိန္စာသား)

က်မ္းကိ်န္စာသား ၿပင္ခုိင္းသူေတြ ေရာ ၿပင္ေပးဖုိ့ ေတာင္းဆုိ ေနသူေတြ ေရာ သိေအာင္ တင္ၿပလုိက္ပါတယ္ တုိင္းၿပည္အာဏာယူမယ့္ငတံုးေတြ ဒီေလာက္ေတာင္ တံုးရသလား လုိ႔...........

No comments:

Post a Comment