လူသံုးအမ်ားဆံုး
လူမႈကြန္ရက္ျဖစ္သည့္ Facebook သည္ ယခုအခါ အသံုးျပဳသူဦးေရ ၉၉၅ သန္းအထိ
ျမင့္မားလာခဲ့ေသာ္လည္း ထိုအထဲမွ ၈၃ သန္းမွာ အသံုးျပဳသူမ်ား
ရွိေနျခင္းမဟုတ္ဘဲ အေကာင့္သာ ျပဳလုပ္ထားသည့္ အတုအေယာင္ တည္ရွိမႈမ်ား
ျဖစ္ေၾကာင္း ကုမၸဏီမွ အတည္ျပဳထုတ္ျပန္ ေၾကာညာလိုက္သည္။ ထုိပမာဏမွာ လက္ရွိ
Facebook အသံုးျပဳသူ၏ ၈ ဒသမ ၇ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖစ္ၿပီး
အသံုးျပဳသူတစ္ဦးလွ်င္ အေကာင့္မ်ားစြာ ရွိႏိုင္သည့္နည္းတူ
အိမ္ေမြးတိရစၧာန္
ခ်စ္ၾကသည့္ အခ်ိဳ႕ Facebook အသံုးျပဳသူမ်ားက ၎တို႔ တိရစၧာန္ေလးမ်ား၏ အမည္ကို အေကာင့္ျပဳလုပ္ထားၾကေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရသည္။ အတုအေယာင္ အေကာင့္မ်ားကုိ အုပ္စုခြဲျခားရာတြင္ သံုးမ်ိဳးထြက္ေပၚလာၿပီး ၎တို႔ထဲတြင္ အမ်ားဆံုးမွာ လူတစ္ဦးတည္းက အေကာင့္ႏွစ္ခုျပဳလုပ္ သံုးစြဲေနျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
ၿပီးခဲ့သည့္လက ကမ႓ာေက်ာ္ သတင္းဌာနတစ္ခုျဖစ္သည့္ BBC မွ Facebook အသံုးျပဳသူမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ စံုစမ္းေထာက္လွမ္းမႈတစ္ခု ျပဳလုပ္ရာတြင္ အတုအေယာင္ အေကာင့္မ်ား တည္ရွိေနျခင္းက Facebook ၏ ေၾကာ္ျငာစီးပြားေရးကုိ ထိခိုက္ေစႏိုင္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ထုိကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ Facebook က တစ္စံုတစ္ရာ ျငင္းဆိုျခင္း မျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း ထုိသို႔တည္ရွိျခင္းသည္ ေၾကာ္ျငာရွင္မ်ားအား အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစႏိုင္သည္ဆိုသည့္ အခ်က္ကို ျငင္းပယ္ခဲ့သည္။ ၿပီးခဲ့သည့္လက Facebook ၏ ရွယ္ယာတန္ဖိုးမ်ားသည္ က်ဆင္းခဲ့ရၿပီး ေၾကာ္ျငာဝင္ေငြႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထိခိုက္မႈအနည္းငယ္ ရွိခဲ့သည္။ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္မွစတင္၍ လူမႈကြန္ရက္ဝက္ဘ္ဆိုက္အျဖစ္ နာမည္ႀကီးလာခဲ့သည့္ Facebook သည္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္အကုန္တြင္ အေအာင္ျမင္ဆံုး အြန္လိုင္းဝက္ဘ္ဆိုဒ္တစ္ခု ျဖစ္ခဲ့ၿပီး လူသံုးစြဲမႈျမင့္မားျခင္းတြင္ တိုးတက္မႈအျမန္ဆံုး ဝက္ဘ္ဆိုက္အျဖစ္လည္း မွတ္တမ္းဝင္ခဲ့သည္။ Facebook ကုမၸဏီ၏ ထုတ္ျပန္မႈတြင္ အသံုးျပဳသူ တစ္ဦးခ်င္းစီက အလုပ္အကုိင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေကာင့္ဖြင့္ျခင္း၊ အဖြဲ႕အစည္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေကာင့္ဖြင့္ျခင္းတို႔ကုိ ျပဳလုပ္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
From : The IT Times Journal
ခ်စ္ၾကသည့္ အခ်ိဳ႕ Facebook အသံုးျပဳသူမ်ားက ၎တို႔ တိရစၧာန္ေလးမ်ား၏ အမည္ကို အေကာင့္ျပဳလုပ္ထားၾကေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရသည္။ အတုအေယာင္ အေကာင့္မ်ားကုိ အုပ္စုခြဲျခားရာတြင္ သံုးမ်ိဳးထြက္ေပၚလာၿပီး ၎တို႔ထဲတြင္ အမ်ားဆံုးမွာ လူတစ္ဦးတည္းက အေကာင့္ႏွစ္ခုျပဳလုပ္ သံုးစြဲေနျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
ၿပီးခဲ့သည့္လက ကမ႓ာေက်ာ္ သတင္းဌာနတစ္ခုျဖစ္သည့္ BBC မွ Facebook အသံုးျပဳသူမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ စံုစမ္းေထာက္လွမ္းမႈတစ္ခု ျပဳလုပ္ရာတြင္ အတုအေယာင္ အေကာင့္မ်ား တည္ရွိေနျခင္းက Facebook ၏ ေၾကာ္ျငာစီးပြားေရးကုိ ထိခိုက္ေစႏိုင္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ထုိကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ Facebook က တစ္စံုတစ္ရာ ျငင္းဆိုျခင္း မျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း ထုိသို႔တည္ရွိျခင္းသည္ ေၾကာ္ျငာရွင္မ်ားအား အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစႏိုင္သည္ဆိုသည့္ အခ်က္ကို ျငင္းပယ္ခဲ့သည္။ ၿပီးခဲ့သည့္လက Facebook ၏ ရွယ္ယာတန္ဖိုးမ်ားသည္ က်ဆင္းခဲ့ရၿပီး ေၾကာ္ျငာဝင္ေငြႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထိခိုက္မႈအနည္းငယ္ ရွိခဲ့သည္။ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္မွစတင္၍ လူမႈကြန္ရက္ဝက္ဘ္ဆိုက္အျဖစ္ နာမည္ႀကီးလာခဲ့သည့္ Facebook သည္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္အကုန္တြင္ အေအာင္ျမင္ဆံုး အြန္လိုင္းဝက္ဘ္ဆိုဒ္တစ္ခု ျဖစ္ခဲ့ၿပီး လူသံုးစြဲမႈျမင့္မားျခင္းတြင္ တိုးတက္မႈအျမန္ဆံုး ဝက္ဘ္ဆိုက္အျဖစ္လည္း မွတ္တမ္းဝင္ခဲ့သည္။ Facebook ကုမၸဏီ၏ ထုတ္ျပန္မႈတြင္ အသံုးျပဳသူ တစ္ဦးခ်င္းစီက အလုပ္အကုိင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေကာင့္ဖြင့္ျခင္း၊ အဖြဲ႕အစည္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေကာင့္ဖြင့္ျခင္းတို႔ကုိ ျပဳလုပ္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
From : The IT Times Journal
No comments:
Post a Comment