၂၀၁၁
ခုႏွစ္၌ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ကားစီးေရ အမ်ားဆံုးတင္ပို႔ခဲ့သည့္ ၁၀
ႏုိင္ငံစာရင္းတြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ ပါဝင္ခဲ့ျခင္း မရွိေသာ္လည္း
ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းမ်ား အပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကားအသစ္မ်ား အစားထုိးတင္သြင္းမႈ
စီမံခ်က္ စတင္ခဲ့သည့္ ၉-၈-၂၀၁၁ ရက္ေန႔မွ စတင္၍ ယခုအခ်ိန္ထိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ
ယာဥ္အစီးေရ တင္ပို႔မႈ ဒုတိယ အမ်ားဆံုးႏုိင္ငံသို႔ ေရာက္ရွိခဲ့ေၾကာင္း
သိရသည္။ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ယာဥ္တင္သြင္းရာတြင္ အနီးဆံုးဆိပ္ကမ္း
ကာဝါဆာကီဆိပ္ကမ္းမွ ျမန္မာႏုိင္ငံ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းသို႔ ေရာက္ရွိသည္ဟု
သိရသည္။ ကားအေရာင္း စင္တာမ်ား၊ ကားဝယ္ယူသူမ်ား၊ ဝယ္ယူသည့္ ယာဥ္မ်ားအား
တင္ပို႔မႈမ်ားတြင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္မႈ၊ ေစ်းႏႈန္း အနည္းအမ်ား
ကြာျခားမႈရွိျခင္း၊ အခြန္ေပးေဆာင္ရျခင္း၊ ဓာတ္ေရာင္ျခည္သင့္မႈမ်ားရွိျခင္း
စသည့္ အခက္အခဲမ်ားလည္း ရွိသည္ဟု သိရသည္။ ထုိကဲ့သို႔ အခက္အခဲ ျပႆနာမ်ားကို
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတြင္ ရွိေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈ အားနည္းသည့္ ကုမၸဏီ၊
ကားအေရာင္းစင္တာႏွင့္ ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္မႈမ်ား၊ ကားအသံုးျပဳမႈ
ကီလုိမီတာ/နာရီ (kmh) အလိုက္ ေစ်းႏႈန္းကြာျခားျခင္း စသည္တုိ႔ေၾကာင့္
ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ ထုိ႔ျပင္ ျမန္မာႏုိင္ငံက လူႀကိဳက္မ်ားေသာ ကားမ်ားအား
ေစ်းႏႈန္းတင္ ေရာင္းခ်မႈမ်ားလည္း ရွိသည္ဟု သိရသည္။ “ကၽြန္ေတာ္တုိ႔
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွာဆုိရင္ ဆီစားသက္သာၿပီး သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ကို
ထိန္းသိမ္းတဲ့ကားေတြ ပိုေရာင္းအား ေကာင္းတယ္။ 660CC နဲ႔ Hybrid ကားေတြက
ပိုမုိေရာင္းအား သြက္ပါတယ္” ဟု လိုက္ဖ္ဂရုကုမၸဏီ စီအီးအုိ ႏိုဘုရႈကီတာနကက
ေျပာသည္။ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၉ ရက္ေန႔မွ စတင္၍ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၆
ရက္ေန႔အထိ မွတ္ပံုတင္ဖ်က္သိမ္းၿပီး ယာဥ္ငါးေသာင္းခြဲခန္႔ ရွိၿပီးျဖစ္သည္ဟု
သိရသည္။ ထုိ႔ျပင္ ျမန္မာႏုိင္ငံသို႔ ကားအမ်ားဆံုး တင္သြင္းမႈသည္
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွျဖစ္ၿပီး အျခားေသာ ကိုရီးယား၊ တရုတ္ စသည့္ ႏုိင္ငံမ်ားမွလည္း
တင္သြင္းလ်က္ရွိေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလုိင္ ၁၉ ရက္ေန႔ထုတ္ ျပည္ျမန္မာ
ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment