ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန
ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးေအာက္ရွိ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို
ျပည္တြင္းျပည္ပ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံလုိသူမ်ားႏွင့္ အက်ိဳးတူပူးေပါင္းကာ
အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီအျဖစ္ ေျပာင္းလဲလုပ္ကိုင္ရန္ ဖိတ္ေခၚလ်က္ရွိေၾကာင္း
ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးမွ သိရသည္။ အဆုိပါ အစီအစဥ္အရ
ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ျဖစ္သည့္ ခရီးသည္ပုိ႔ေဆာင္ျခင္း၊
ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ျခင္း၊ တကၠစီေျပးဆြဲျခင္း၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ျပင္ဆင္ျခင္း
လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံလုိသူမ်ား အေနျဖင့္ တစ္ဦးခ်င္းျဖစ္ေစ၊
အဖြဲ႕အစည္းအေနျဖင့္ ျဖစ္ေစ၊ ႏုိင္ငံသားမ်ား အေနျဖင့္ Joint Venture (JV),
Built Operate Transfer(BOT) ျဖင့္ ျဖစ္ေစ လုပ္ကိုင္လုိပါကလည္း စိစစ္လက္ခံ
စဥ္းစားေပးမည္ျဖစ္ရာ ယခုအခ်ိန္အထိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက အဆုိပါလုပ္ငန္း
လုပ္ကိုင္ရန္ ကမ္းလွမ္းထားေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ လုပ္ငန္း
လုပ္ကိုင္လုိသူမ်ားအတြက္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးမွ ခ်မွတ္ထားေသာ
စည္းကမ္းခ်က္မ်ားမွာ ျပည္သူလူထုအတြက္ အက်ိဳးရွိၿပီး ထိေရာက္သည့္ ဝန္ေဆာင္မႈ
ေပးႏုိင္ေသာလုပ္ငန္း ျဖစ္ရမည္။ လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ရာတြင္
ျမန္မာႏုိင္ငံသားမ်ားအား အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္း ပိုမုိရရွိေရး
ဦးစားေပးရမည္။ အသံုးျပဳသည့္ ယာဥ္ပစၥည္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ MIC မူဝါဒအတုိင္း
ျဖစ္ရမည္။ နည္းပညာ လႊဲေျပာင္းေပးရမည္။ ႏုိင္ငံႏွင့္ ျပည္သူလူထုအတြက္
ထုိက္သင့္သည့္ အက်ိဳးအျမတ္ ရွိရမည္။ မိမိလုပ္ငန္းေၾကာင့္ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္
ထိခုိက္မႈ အနည္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရမည္ စသည့္ အခ်က္မ်ား
သတ္မွတ္ထားသည္။ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းကုိ အမ်ားပိုင္ကုမၸဏီအျဖစ္
တည္ေထာင္ျခင္းျဖင့္ ယာဥ္စည္းကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္း တုိးတက္လာမည္ျဖစ္သည္။
ကုမၸဏီကားျဖစ္ပါက ေငြေၾကးလံုေလာက္စြာေပး၍ ယာဥ္လုပ္သားမ်ားအား
ထိန္းခ်ဳပ္သည့္ စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ား ေရးဆြဲထားျခင္းျဖင့္
ခရီးသည္မွတ္တုိင္မ်ားတြင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ေစာင့္ဆုိင္းေနျခင္း၊
သတ္မွတ္ခ်ိန္ မေရာက္ျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား မွတ္တုိင္တြင္
စုၿပံဳတုိးေဝွ႔ေနရျခင္းႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုေမာင္းျခင္းမ်ား
ပေပ်ာက္သြားႏုိင္ေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလုိင္ ၃ ရက္ေန႔ထုတ္ ျမဝတီ
သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
No comments:
Post a Comment